Mos e teproni me ujin para gjumit-mund të dëmtojë zemrën tuaj

Pirja e ujit gjatë gjithë ditës është e rëndësishme për të shmangur dehidratimin – por mund të pengojë shëndetin nëse bëhet vonë natën.

Ky zakon shpesh çon në udhëtime të shpeshta në banjë gjatë natës. Duke ndërprerë ciklin e gjumit , trupi mund të pësojë luhatje afatgjata të hormoneve që mund ta vënë zemrën në rrezik.

Është një fakt i njohur se trupit i nevojiten shtatë deri në tetë orë në natë për një shëndet optimal.

Kjo është për shkak se gjumi e ndihmon trupin të kontrollojë hormonet të cilat janë të implikuara në stres dhe metabolizëm.

Nëse çrregullimet e gjumit bëhen kronike, trupi ka të ngjarë të përjetojë luhatje të shpeshta të hormoneve.

Këto çrregullime hormonale janë përgjegjëse për presionin e lartë të gjakut dhe komplikime të tjera metabolike si diabeti i tipit 2 dhe obeziteti. Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, këto probleme janë të shpeshta te njerëzit që flenë më pak se shtatë orë në natë.

Leave a Reply

Your email address will not be published.